divendres, 7 d’octubre de 2016

LA PISSARRA DIGITAL INTERACTIVA

Durant aquesta sessió hem parlat sobre la pissarra digital interactiva i hem descobert les característiques d'aquest món tecnològic que ens aporten unes facilitats en impartir les classes, ja que els nens estan més agraïts i atents a l'hora de treballar d'aquesta manera tan dinàmica. El smart-Notebook ens permet establir metodologies diferents a l'aula, més dinàmiques i més entretingudes. Amb la pissarra digital interactiva podem ensenyar amb més facilitat el temari, i els alumnes poden aprendre d'una forma més dinàmica i pràctica. Ja que amb imatges la memòria visual permet millor la retenció del contingut i la informació perdura més temps en el cervell. Per afirmar aquesta teoria hem realitzat una pràctica grupal que consistia a crear una plantilla Smart-Notebook on podem ensenyar als alumnes d'una manera més divertida.


Així doncs, hem enfocat la classe cap als nens i nenes de primària, ensenyant-los temes com ara les parts del cos o els animals. En el primer cas els alumnes han de seleccionar un animal i arrossegar-lo en l'àmbit corresponent. Seria ideal per a l'assignatura de medi natural i social. La següent activitat, estaria enfocada en un àmbit més d'entreteniment, ja que han de vestir el noi i la noia amb la roba que ells vulguin. Opinem que d'aquesta manera, treballant amb tecnologies que ens proporcionen una facilitat educativa, els alumnes vindran a classe més motivats, ja que en certa manera els infants gaudeixen mentre aprenen i presten més atenció, ja que la pissarra digital per ells pot semblar un joc però no deixen en cap moment d'aprendre. 

Adjuntem els projectes realitzats:


Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada